ΚΡΥΣΤΑΛΛΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ - ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ

ΚΡΥΣΤΑΛΛΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

Share This


ΚΡΥΣΤΑΛΛΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ


Ονομάζομαι Κατερίνα Κρύσταλλη, γεννήθηκα στην Αμερική ένα βροχερό απόγευμα του Νοεμβρίου.  Διαβάζοντας Ευγένιο Τριβιζά και Νέιλ Γκέιμαν εφοδιάστηκα με τα κατάλληλα ερεθίσματα ώστε να προχωρήσω και εγώ στον μαγικό κόσμο των διηγημάτων. Έχω αδυναμία στο μαύρο χρώμα, το οποίο εκφράζει τον δυναμισμό και την δημιουργικότητα που με διέπει. Λάτρης των ιστοριών τρόμου και μυστηρίου έχω δώσει σάρκα και οστά σε πολλούς χαρακτήρες που πλαισιώνουν τα διηγήματα μου. Μερικά από αυτά είναι ο Φαροφύλακας και η Κρυσταλλία. Ωστόσο η θεματολογία δεν σταματά εδώ με άλλα έργα όπως Τόκυο 22, 8 και μισή, Neo-noir, Μονόλογοι και άλλα. Μεταξύ άλλων το "Ντόροθυ" , "Το πεπρωμένο φαγείν αδύνατον" διακρίθηκαν στο σαιτ 121 λέξεις ενώ το "Στο και 5" αναδείχθηκε τρίτο σε σειρά σε διαγωνισμό του wattpad. Ελπίζω να σας έχω συνταξιδιώτες μέσα σε αυτό το ατέρμονο ταξίδι των βιβλίων και μαζί να γνωρίσουμε και άλλους προορισμούς! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Pages